A GYSEV Csorna és Porpác közötti vasútvonala még nincs villamosítva. Ezért (is) szükség volt néhány erős dízel gépre, ami a Budapest Keleti Pályaudvar - Győr - Szombathely között közlekedő InterCity szerelvényeket továbbítja ezen a szakaszon. A DB Schenker romániai leányvállalatától béreltek 4 db BR 232 sorozatú járművet, népszerű nevén Ludmillát. A mozdonyok a 70-es években készültek a Szovjetunióban az NDK számára.
A képek és videók - ha külön nem jelöltem - saját felvételek. A szövegek saját írásaim. Felhasználásukhoz kérj engedélyt és jelöld meg a forrást!
2013. december 30., hétfő
Randi Ludmillával
A GYSEV Csorna és Porpác közötti vasútvonala még nincs villamosítva. Ezért (is) szükség volt néhány erős dízel gépre, ami a Budapest Keleti Pályaudvar - Győr - Szombathely között közlekedő InterCity szerelvényeket továbbítja ezen a szakaszon. A DB Schenker romániai leányvállalatától béreltek 4 db BR 232 sorozatú járművet, népszerű nevén Ludmillát. A mozdonyok a 70-es években készültek a Szovjetunióban az NDK számára.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése