A képek és videók - ha külön nem jelöltem - saját felvételek. A szövegek saját írásaim. Felhasználásukhoz kérj engedélyt és jelöld meg a forrást!

2012. szeptember 15., szombat

A fűzfői teher

A Veszprém -Lepsény (27) vonalon már 2007 tavasza óta nincs személyforgalom. Pedig valamikor akár Dombóvárig is el lehetett utazni átszállás nélkül. Kiváló észak-déli összeköttetés lehetett volna Győr -  Veszprém - Csajág (kapcsolódás a Balaton északi partjához) - Lepsény (összeköttetés a déli parttal) -  Dombóvártól pedig Pécs, illetve Kaposvár felé. Sajnos azonban a  Lepsény - Dombóvár szakasz (egykori 49-es vonal)  nagy részén már a vágányokat is felszedték.

Az egyik veszprémi  "Nagy Dácsia" (M47) gépmenetben Fűzfő felé.

A Hajmáskér és Vilonya-Királyszentistván között hetente kétszer még lehet tehervonattal találkozni, ami  Fűzfőgyártelep és környékének üzemeit szolgálja ki. 

Festői táj! A Séd Királyszentistvánnál  a vasútvonal közelében.

A pálya Királyszentistván felől nézve Sóly (Hajmáskér) felé.

A Vilonya-Királyszentistván állomás közelében az átjáróban lévő teljes sorompót leszerelték. Így a tehervonatok megállnak az országút előtt és a vonat személyzete biztosítja az átjárást. A videón egy ilyen megállást örökítettem meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése