Érkezés Veszprémbe |
Dudar felé közeledve |
Visszafelé Dudarbányáról |
Itt a Nohab helyett a 328-as nagy Dácsia (M47) vontatta a szerelvényt (feltételezhetően a kisebb tengelyterhelés miatt).
A Nohab mozdony legfontosabb műszaki adatai:
- Hossz: 18,9 m
- Tengelyelrendezés: Co'Co'
- Legnagyobb sebesség: 105 km/óra
- Teljesítmény: 1435 kW (1950 LE)
- Indító vonóerő: 292 kN
Eplényben |
Egykor a balatoni vonatok kedvelt mozdonya volt a svéd dízelgép. Mára a menetrendszerű forgalomban átvették a helyét az északi parton a Csörgők (M41), a déli parton a Szlik (V43). Ám a Nohab népszerűsége a vasútbarátok körében töretlen. A nyári balatoni menetrend életbelépésével valószínűleg találkozhatunk vele újra az északi parton.
Mozdonycsere Zircen |
Hivatkozások:
NOHAB-GM ALAPÍTVÁNYBAKONYVASÚT SZÖVETSÉG
Korábbi hasonló témájú bejegyzésem:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése